TECHNICKÝ ASISTENT VEDOUCÍHO SERVISU
Hledáme kolegu, který se postará o hladký chod servisu. Jeho úkolem bude mít servisní techniky včas na správném místě, v pořádku dokumenty a na konci spokojeného zákazníka.
Co očekáváme:
- Komunikační dovednosti – schopnost jednoduše a srozumitelně komunikovat s různými skupinami lidí, včetně technicky neznalých zákazníků.
- Schopnost pracovat samostatně, umění určit si priority.
- Efektivní komunikaci s týmem – předávání pokynů a informací od vedoucího servisu. Zároveň získávat zpětnou vazbu a zprávy od servisních techniků.
- Zodpovědnost.
Náplň práce:
- Přijímání servisních požadavků od zákazníků.
- Koordinace servisních aktivit.
- Každodenní administrativní činnosti servisního oddělení.
- Ověřování skladových zásob náhradních dílů.
- Konzultace technických řešení na základě analýzy problému se zákazníkem.
Co nabízíme:
- Zajímavou práci v dynamické firmě, která se soustředí na technologický vývoj, s možností osobního a profesního růstu.
- Atraktivní finanční ohodnocení odpovídající Vašim schopnostem a pracovnímu nasazení. Možnost každý měsíc ovlivňovat svoji odměnu.
- Kompletní zaškolení v dané problematice.
- Pracovní dobu 8 hodin, včetně placené obědové pauzy.
- Počítač.
- Mobilní telefon k osobnímu užití.
- Přátelskou a pohodovou atmosféru, lidský přístup a prima kolegy.
Pokud máte zájem o práci, kde budete moci využít své organizační schopnosti a technické znalosti, být součástí dynamického týmu a zlepšovat se každým dnem, budeme moc rádi, když nás zkontaktujete.
Kontakt:
Pavlína Koutská
personalni@gekkon.org
+420 731 241 807
TECHNICKÝ ASISTENT VEDOUCÍHO SERVISU
Hledáme kolegu, který se postará o hladký chod servisu. Jeho úkolem bude mít servisní techniky včas na správném místě, v pořádku dokumenty a na konci spokojeného zákazníka.
Co očekáváme:
- Komunikační dovednosti – schopnost jednoduše a srozumitelně komunikovat s různými skupinami lidí, včetně technicky neznalých zákazníků.
- Schopnost pracovat samostatně, umění určit si priority.
- Efektivní komunikaci s týmem – předávání pokynů a informací od vedoucího servisu. Zároveň získávat zpětnou vazbu a zprávy od servisních techniků.
- Zodpovědnost.
Náplň práce:
- Přijímání servisních požadavků od zákazníků.
- Koordinace servisních aktivit.
- Každodenní administrativní činnosti servisního oddělení.
- Ověřování skladových zásob náhradních dílů.
- Konzultace technických řešení na základě analýzy problému se zákazníkem.
Co nabízíme:
- Zajímavou práci v dynamické firmě, která se soustředí na technologický vývoj, s možností osobního a profesního růstu.
- Atraktivní finanční ohodnocení odpovídající Vašim schopnostem a pracovnímu nasazení. Možnost každý měsíc ovlivňovat svoji odměnu.
- Kompletní zaškolení v dané problematice.
- Pracovní dobu 8 hodin, včetně placené obědové pauzy.
- Počítač.
- Mobilní telefon k osobnímu užití.
- Přátelskou a pohodovou atmosféru, lidský přístup a prima kolegy.
Pokud máte zájem o práci, kde budete moci využít své organizační schopnosti a technické znalosti, být součástí dynamického týmu a zlepšovat se každým dnem, budeme moc rádi, když nás zkontaktujete.
Kontakt:
Pavlína Koutská
personalni@gekkon.org
+420 731 241 807