Objednávka servisu

Ceny budou od 1. 1. 2024 upraveny:

- Hodinová sazba za práci technika: 790 Kč bez DPH
- Dopravné do 100 km: 20 Kč/km bez DPH
- Paušální dopravné tzn. doprava nad 100 km: 2.000 Kč bez DPH – (počítáno jako cesta k zákazníkovi i zpět, tedy např. 50 km tam + 50 km zpět).


Pokud nevyplníte e-mail pro fakturaci a e-mail pro montážní list, po realizaci servisu bude faktura a montážní list odeslán na hlavní e-mailovou adresu.
Pokud nevyplníte kolonku s kontakty na osobu zodpovědnou za převzetí servisovaného vozíku automaticky bude kontaktována osoba pro převzetí vozíku, která je vyplněna v kolonce "Příjmení osoby objednávací opravu, telefon".

Soubor je nepovinný a jeho max. velikost je 1 MB.

Soubor je nepovinný a jeho max. velikost je 1 MB.

Soubor je nepovinný a jeho max. velikost je 1 MB.

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů. Gekkon International s.r.o. veškeré údaje získané od zákazníků užívá výhradně pro vnitřní potřebu společnosti a neposkytuje je třetím osobám. Bez výslovného souhlasu zákazníků nakládá Gekkon International s.r.o. s jejich osobními údaji pouze a výhradně v rozsahu, který připouští zákon o ochraně osobních údajů, a to především v § 5 odst. 2 písm. b).



Dobrý den,

v souvislosti s přechodem na nový interní program a zajištěním tohoto přechodu při vyřízení veškerých požadavků na servis Vás velmi pěkně žádáme o vyplnění objednávky servisu, garanční prohlídky či technické kontroly na webových stránkách společnosti www.heli.cz, www.gekkon.org a v budoucnosti i Eulift.

Během let fungování se naše společnost dostala do situace a růstu, kdy je nutné vybrané procesy zautomatizovat. Servisní oddělní postupně přechází na online zpracování zápisu z prohlídky či servisu, automatického převedení do faktur a potvrzení pro zákazníky. Z toho důvodu je také evidence požadavků převedena do online prostředí. Část servisních techniků již nyní pracuje s tablety a Vy jako naši zákazníci dostáváte záznam o prohlídce emailem, ve stejný moment přichází i k nám k dalšímu internímu zpracování.

Vše se děje postupně, proto Vás velmi prosíme o trpělivost a také pochopení. Na všem se pracuje, abychom mohli nabídnout optimální řešení k zajištění Vašich požadavků a patřičnou zpětnou vazbu.

Ve formuláři jsou všechny potřebné informace. Nejpozději do druhého dne dostanete automatickou odpověď, že jsme obdrželi objednávku, je ve vyřízení a servisní technik ozve. Prosíme o vyplnění zejména povinných polí, abychom mohli patřičně a včas reagovat. Tento formulář slouží zejména k objednávce pravidelných garančních prohlídek, technických kontrol a servisů. Co se týče havárií a naprosto urgentních případů, tam nás prosím kontaktujte přímo na emailu: servis@gekkon.org nebo na telefonním čísle 734 835 574.

Děkujeme za pochopení a porozumění situace, servisní tým GEKKON International s.r.o., HELI

Proč HELI

1

Největší dodavatel na Čínském trhu již 27 let

7

Sedmý největší výrobce na světě, pátý největší dodavatel VZV v České republice

60

60 let historie vývoje

150

Export do více jak 150 zemí světa

1700

1700 modelových variant

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu souhlasíte s podmínkami používání souborů cookie. Zobrazit více informací.